Rezervace ve waiting listu

Existuje situace, kdy robot není schopen rezervaci umístit do plachty. Aby se na rezervaci nezapomnělo, umístit ji do waiting listu a pošle se email, který vás na tuto skutečnost upozorní. Nyní je nutný váš zásah.

 

V emailu se vždy píše, zdali je volno na plachtě nebo ne:

 

 

 

Pokud se v e-mailu píše, že na plachtě není volno a vy opravdu pro danou rezervaci nemáte, volno kontaktujte neprodleně naši technickou podporu. Případ prověříme a zjistíme důvod příchodu rezervace a pomůžeme s řešením.

 

Pokud volno na plachtě máte, je nutné plachtu upravit – přesunout některé rezervace.

 

Modelový příklad:

Přišla vám do waiting listu rezervace na dvoulůžkový pokoj na termín 11.9.-14.9.2015, v emailu se píše „volno na plachtě ano“. Nejedná se tedy o overbooking.

V tabulce obsazenosti si můžete ověřit, že daný typ pokoje je volný

Rezervace se do plachty vejde, ale protože nebyl souvisle volný jeden pokoj, rezervaci najdete ve waiting listu.

 

Nyní je potřeba pro rezervaci vytvořit místo přesunutím jiných rezervací.

Variant bývá několik (např. tmavě modré čtverečky):


 

 

Rezervaci z pokoje 213 přesunout na pokoj 205

Rezervaci z pokoje 213 přesunout na pokoj 210

uvolnil se pokoj 213, kam lze přemístit rezrevaci z waiting listu

 

U rezervace ve waiting listu je potřeba změnit dvě věci, aby se rezervace dostala do plachty:

1) vybrat volný pokoj

2) změnit stav (nejlépe na potvrzeno/opce). Stavy storno, waiting list a no-show se na plachtě nezobrazí

 

 

Vždy doporučujeme plachtu zkontrolovat, že je vše v pořádku:

 

Doporučení na závěr:

Rezervaci ve waiting listu řešte vždy jako první!

Rezervace na plachtě je lepší řadit za sebe, aby vám nevznikaly tzv. zuby.

Dokud s rezervací ve waiting listu něco neuděláte, každý den vám bude chodit emailem upozornění na riziko vzniku overbookingu.