Zavření pokojů

Pokoj můžete označit jako zavřený zpravidla (menu "Nastavení - Ceny") pokud jej nechcete nabízet na stránkách partnerů ani na svých webových stránkách. Druhou možností je pokoj/pokoje uzavřít přes Hromadné nastavení/Pokoje k prodeji. Zavřený pokoj je na plachtě rezervací označen červenou STOPkou.

Důvody pro uzavření pokoje můžou být různé:

  • v pokoji probíhá rekonstrukce
  • pokoj je dlouhodobě nedostupný
  • chcete jej mít vyhrazen jen pro telefonické rezervace, které si pak ručně zanesete do plachty
  • atp.


Pokoje se také dají zavírat přímo z plachty rezervací. Pro zavírání pokojů existují dvě možnosti. 

  • Když si v plachtě kliknete pravým tlačítkem na záhlaví sloupečku s datem objeví se Vám možnost Zavřít tento den. Po kliknutí se Vám zobrazí volba, zda chcete zavřít všechny pokoje pro tento den, nebo druhá možnost a to zavření daného dne pro všechny pokoje na aktuálně otevřené plachtě.


  • Druhou možností je zavírání konkrétního pokoje - pravým tlačítkem myši si kliknete do řádky konkrétního pokoje v plachtě rezervací. Následně kliknete na možnost Zavřít tento pokoj. Následně se Vám otevře okno s nastavením v jakém období chcete daný pokoj zavřít.

UPOZORNĚNÍ - pokud využíváte více cenových plánů (např. separátní plán pro Previo Global nebo Reservation+), uzavření z plachty vám zablokuje prodej pouze ve standardním cenovém plánu. Ostatní cenové plány je nutné uzavřít z ceníku (viz výše).

 Jak zavřu pokoje pro jednoho partnera