Jak se zaregistruji do Previa?

Previo si můžete vyzkoušet až na 30 dní zcela zdarma. Pro registraci Vašeho ubytovacího zařízení navštivte naše webové stránky www.previo.cz, …

Co mám dělat s rezervací, která přišla jako nepřiřazená?

Čas od času může nastat situace, kterou nazýváme nesouvisle dostupný pokoj nebo také „zuby na plachtě“. Reálně se jedná o …

Proč se mi na 80mm paragonové tiskárně vytiskne pouze část dokladu?

Při vystavování dokladu ve formátu 80mm paragonu může dojít k „uříznutí“ spodní části dokladu. K této situaci může dojít, pokud …

Mohu hromadně nastavit ceny např. pouze na víkendy?

Flexibilnější práci s ceníkem Vám umožní rozšířené parametry v hromadném nastavení cen. Zde můžete jednoduše nastavit rozdílné ceny např. pro …

Jak správně postupovat při evidenci hostů?

Ideální pořadí pro zaevidování údajů o ubytovaných hostech je následující: (host provedl online check-in a na recepci nemusí již nic …

Mohu nastavit výchozí stav ručně vytvořené rezervace na Potvrzeno místo Opce?

Je to možné, přes Nastavení / Systém / Obecné, kde se hned v horní části dá nastavit výchozí stav pro …

Jak mám pracovat se slevovými kupony?

Slevové kupóny mohou hosté využít při své objednávce přes RESERVATION+ na Vašich webových stránkách? Návod jak vytvořit slevový kupón naleznete …

Jak mohu hostům rozesílat automatické žádosti o recenzi?

V Previu je možné aktivovat funkci automatického zasílání emailů s žádostí o recenzi. V sekci Reporty/Recenze máte v levé horní …

Jak upravím rezervační formulář pomocí nepovinných parametrů?

Rezervační formulář RESERVATION+, který většina z našich klientů využívá na svých webových stránkách, je možné upravovat pomocí nepovinných rozšiřujících parametrů. …

Jak nahraji výpis o přijatých platbách z internetového bankovnictví?

Do Previa můžete náhrávat výpisy z internetového bankovnictví, které se automaticky spárují na již vystavené doklady. Ušetříte si čas se …