Tlačítko „Rezervovat“ do Vaší Facebook stránky


Vzhledem k tomu, že Facebook pravidelně mění vzhled a funkce. Nemusí být obsah tohoto článku 100% relevantní. K dnešnímu dni (16.7.2021) už např. není možné vložit tlačítko Rezervovat společně s odkazem na Váš web, tak jak je to popsáno v textu níže.

Můžete ale vložit např. tlačítko „Objednat si“, které sice spíše evokuje objednávku jídla, ale svůj ůčel, tedy směřování návštěvníků na Váš web s rezervacemi, to splní.


Do správy Vaší Facebook stránky můžete velice jednoduše umístit tlačítko, přes které mohou hosté provést rezervaci ve Vašem ubytovacím zařízení. Pojďme si ukázat, jak na to.

Přihlašte se na Facebook a přepněte se do osobního profilu, pod kterým máte právo spravovat Facebook stránky firmy/hotelu.

Vpravo, hned pod „úvodní fotografií“, uvidíte modré tlačítko (ve výchozím nastavení „Poslat zprávu“). Pokud na něj najedete myší, zobrazí se Vám menu s možností úpravy funkce tlačítka.

V následujícím kroku vyberte typ akce a zvolte možnost „Zarezervovat u nás“ a možnost přímé rezervace.

Postupte do posledního kroku, kde zadejte přímý odkaz na web Vašeho hotelu. Doporučujeme zadat odkaz na rezervační podsekci webu, kde může host rovnou uskutečnit svou rezervaci bez nutnosti dalšího hledání.

Na závěr si vše ještě jednou zkontrolujte, celou úpravu potvrďte a máte hotovo.

Velkou výhodou je to, že návštěvník Vašeho FB profilu bude mít tlačítko stále na očích.

Horní lišta s tlačítky „líbí se mi“, vyhledávání a hlavně Vaše nové rezervační tlačítko totiž zůstává napevno ukotvená v horní části Vašeho profilu, nehledě na to jak hluboko do Vašeho feedu návštěvník zascrolluje.

Funkčnost tlačítka a odkazu si můžete velice jednoduše zkontrolovat přes možnost „Otestovat tlačítko“.